Igal aastal valime me välja Aasta värvitooni. Tooni, mis meie arvates võtab kokku algava aasta meeleolud ja olulisemad trendid.

See toon pole lihtsalt suvaline õhust võetud värvitoon. Tegelikult on Sadolinis olemas pühendunud värviennustajate meeskond, kes kaalub seda värvivalikut teinekord lausa nädalate kaupa. Kogu protsess saab alguse juba septembris, kui meie disainieksperdid kutsuvad kokku sõltumatud spetsialistid väga erinevatest valdkondadest - sisekujundus-, tööstus-, toote-, moe- ja arhitektuuridisain, kellega siis üheskoos arutada eeloleva kaheteistkümne kuu võtmetrende.

Kui värviennustajad on lõpuks oma võtmetoonid ja trendid välja valinud, tulevad mängu umbes paarkümmend Sadolini vanem-värvispetsialisti igast maailma nurgast, kes kolme päeva vältel selekteerivad omakorda välja olulisemad trendikontseptsioonid ja koostavad neist konkreetse trendiplatvormi, milles on viis trendilegendi, viis värvipaletti ja aasta värvitoon.

Fraas, mis valikuprotsessi ja töötubade koosistumise käigus pidevalt kõlab, on "Ajavaimu mõju", mis tähendab põhimõtteliselt seda, et kõik justkui räägivad samadest asjadest või tegelevad mõttes disainiga, mõeldes täpselt samadele materjalidele ning värvitoonidele. Kasutades "Ajavaimu mõju" ongi meie värviekspertidel võimalik tabada seda õiget meeleolu ja hetke, mis on värviennustuse protsessis üks olulisemaid asju.

Peale töötubade sessiooni lõppu asuvad värviennustajad välja töötama nn "meeleolutahvleid", mis aitavad luua paremat arusaama